پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۳۹
|
کد خبر: ۶۰۴۴
رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا با اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری و نشریات دانشجویی دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسین رضوان رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا با اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری و نشریات دانشجویی، در سالن اجتماعات شهید چمران دانشکده علوم پایه، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که همراه با پرسش و پاسخ بوده و در حدود ۲ ساعت به طول انجامید، دانشجویان حاضر در سالن مطالبی از جمله توجه بیشتر به برنامه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی و افزایش اعتبارات لازم برای آن‌ها، تسهیل فرایند برگزاری و اخذ مجوز برنامه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، کمک به برگزاری اردو‌های علمی، ایجاد ارتباط با صنعت و جامعه برای تحقق اهداف اصلی انجمن‌های علمی دانشجویی، حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تأمین هزینه‌های کار‌های پژوهشی و پایان نامه‌ها، افزایش گرنت پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تسهیل واریز گرنت به حساب دانشجویان، حمایت مالی از نشریات دانشجویی و نیز حمایت علمی اساتید از انجمن‌ها را مطرح کردند.

در پایان این نشست، دانشجویان حاضر به همراه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، نماز مغرب و عشاء را در مسجد دانشگاه اقامه کرده و روزه خود را در سلف مرکزی دانشجویان افطار کردند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست