پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۰۰۴
|
کد خبر: ۶۰۵۰
اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا جزئیات نحوه توزیع غذا و مشمولین استفاده از غذای دانشجویی برای ایام بعد از عید فطر منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا در مورد نحوه توزیع غذا و مشمولین استفاده از غذای دانشجویی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشجویان عزیز و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، به اطلاع می‌رساند توزیع غذا از روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت به شرح ذیل می‌باشد:

۱- توزیع غذا در هر دو وعده ناهار و شام به صورت گرم و پذیرایی در محل سالن سلف‌های غذاخوری مرکزی و هنر و معماری می‌باشد.
 
جزئیات نحوه توزیع غذا و مشمولین استفاده از غذای دانشجویی در دانشگاه بوعلی‌سینا برای ایام بعد از عید فطر منتشر شد
نکته: بدیهی است دانشجویانی که تمایل به سرو غذا در محل سلف غذاخوری ندارند، می‌توانند نسبت به آوردن ظرف شخصی و یا تهیه ظروف یکبار مصرف از بوفه سلف یا سایر فروشگاه‌ها جهت تحویل غذا، اقدام نمایند.

۲- رزرو و انصراف غذا، تا ۴۸ ساعت قبل و تا ساعت ۱۲ ظهر امکان‌پذیر می‌باشد.

نکته: استثنائا در مورد رزرو روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت، تا ۲۴ ساعت قبل امکان رزرو وجود دارد.

۳- رزرو غذای روزفروش و تحویل غذا در کلیه سلف‌های غذاخوری فقط با ارائه کارت تغذیه (کارت دانشجویی) امکان‌پذیر می‌باشد.

نکته: بدیهی است همراه نداشتن کارت دانشجویی و استفاده از QRcode یا رمز دوم، سبب کندی خدمات‌رسانی و طولانی‌شدن صف‌های تحویل غذا خواهد شد.

۴- توزیع وعده غذایی صبحانه هر دوهفته یک‌بار، در روز‌های دوشنبه، همراه با وعده شام و به صورت یک بسته شامل جیره خشک، به قیمت ۹۶۰۰ تومان، برای دانشجویان روزانه غیربومی انجام می‌پذیرد.

۵- توزیع وعده غذایی شام از ساعت ۱۸ الی ۲۰، صرفا برای دانشجویان غیربومی اعم از ساکن و غیرساکن در خوابگاه‌های دانشجویی در محل سلف غذاخوری مرکزی و هنرومعماری انجام می‌پذیرد.

نکته مهم: ملاک بومی یا غیربومی بودن، آدرس ثبت‌شده در سامانه گلستان دانشگاه است و جهت تغییر هرگونه آدرس، دانشجویان محترم می‌بایست با همراه داشتن مدارک هویتی شخصی به مسئول اتوماسیون تغذیه مراجعه نمایند.

۶- توزیع وعده غذایی ناهار از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۴، برای همه دانشجویان فعال در محل سلف مرکزی و هنر انجام می‌پذیرد.

۷- سلف‌های غذاخوری دانشگاه در روز‌های جمعه و دیگر تعطیلات رسمی تعطیل می‌باشد و رزرو غذا برای این روز‌ها امکان‌پذیر نیست.

۸- هر دو وعده ناهار و شام در روز‌های پنجشنبه، به طور یک‌جا در وعده ناهار توزیع می‌گردد.

۹- غذا‌های توزیع‌شده به سه دسته غذای پرهزینه، هزینه‌متوسط و کم‌هزینه تقسیم می‌شود و هزینه‌های رزرو غذا بابت هر وعده با توجه به نوع غذا و دوره و وضعیت تحصیلی دانشجو به شرح جدول ذیل می‌باشد:
 
جزئیات نحوه توزیع غذا و مشمولین استفاده از غذای دانشجویی در دانشگاه بوعلی‌سینا برای ایام بعد از عید فطر منتشر شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست