پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۹۹
|
کد خبر: ۶۱۱۳
اولین نشست تخصصی «دورهمی فناورانه» در دانشگاه بوعلی‌سینا و در حوزه برق الکترونیک و فناوری اطلاعات برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، اولین نشست تخصصی «دورهمی فناورانه» در دانشگاه بوعلی‌سینا و در حوزه برق الکترونیک و فناوری اطلاعات، در راستای انسجام بخشی به فعالیت‌های فناورانه، پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و سیاست گذاری و اجرای برنامه‌های مشترک در این حوزه، شورای هماهنگی مدیران مراکز رشد در دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری(دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری استان همدان) تشکیل گردید.

یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی واحد‌های فناور در حوزه‌های تخصصی بود که اولین نشست تخصصی در حوزه برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردید در این نشست ۷۰ نفر از فناوران و صاحبان شرکت‌های فناور این حوزه، ریاست پارک علم و فناوری و مدیران مراکز رشد و نوآوری شرکت نمودند.

در ابتدای جلسه دکتر سید منوچهر حسینی ضمن عرض خیر مقدم هدف از برگزاری این نشست‌ها را هم‌افزایی، انتقال تجربه و ایجاد شبکه تعاملی بین واحدهای فناور عنوان نمودند.

در ادامه جناب آقای مهرداد ملک محمدی مدیرعامل شرکت تاپین که یکی از بزرگترین شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه فناوری‌های نوین در حوزه حمل و نقل و پست می‌باشد و فعالیت رسمی خود را از همدان آغاز نموده است، به بیان فرایند فعالیت‌ها، چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف فعالیت ده ساله خود پرداختند.

در بخش بعدی برنامه جناب آقای دکتر رجبی، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی، جناب آقای جمشیدی، مدیر مرکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری و جناب آقای مهندس بهرامی، مدیر عامل شتابدهنده هم پیوند به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

بخش نهایی نشست به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در جلسه اختصاص یافت که این واحد‌ها به معرفی شرکت و زمینه فعالیت خود پرداخته و در ادامه با یکدیگر به تعامل و گفتگو پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری