پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۹۰
|
کد خبر: ۶۱۱۷
با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان؛

اولین نشست از ششمین دور هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان همدان برگزار شد

اولین نشست از ششمین دور هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان همدان، با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان، در دانشگاه بوعلي‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، اولین نشست از ششمین دور هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان همدان، با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان و صدور ابلاغ اعضاء از طرف رئیس مرکز نظارت، ارزیابی علوم تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

در این جلسه پس از معرفی دبیر و اعضای دور ششم هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استانی همدان، دکتر حسین رضوان رئیس هیأت ناتک استان همدان، در خصوص آغاز به کار دور ششم این هیأت بیان داشت: در آینده تحولی در هیأت نظارت استانی همدان به وجود آمده و در مسیر و حرکت بهبود وضعیت آموزش عالی استان پیش خواهد رفت.

در ادامه گزارشی از عملکرد پنجمین دور هیأت نظارت استانی همدان به صورت مصور و به تفکیک زیرنظام‌ها در قالب چالش‌ها و اهداف و راهکارها توسط سیدمهدی دزفولیان کارشناس مسئول دبیرخانه به سمع و نظر اعضاء رسید.

در پایان دکتر فرامرز محمدی‌پویا هیأت نظارت استانی همدان، از بازدیدهای ابتدای سال ۱۴۰۱ از روند حضوری شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سطح شهر همدان مطالبی را در قالب مشکلات فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، فضا و امکانات و ... به تفکیک زیرنظام‌ها بیان کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه