پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۵۶
|
کد خبر: ۶۱۴۲
مدیریت امور دانشجویی، جزئیات تبلیغات کاندیداهای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو جدول زمان‌بندی اعلام‌شده انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا، داوطلبان تاییدصلاحیت‌شده می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد تبلیغات خود را با رعایت اصول تبلیغات، به شرح ذیل انجام دهند:

- داوطلبان و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد.

- کاندیداها مجاز هستند به شکل فردی یا گروهی سوابق و برنامه‌های خود را در چهارچوب وظایف و اختیارات شورای صنفی در تبلیغات خود معرفی کنند.

- هرگونه ارجاع و استفاده از نمادهای سیاسی، احزاب و گروه‌ها و تصاویر شخصیت‌های سیاسی، با توجه به آیین‌نامه شوراهای صنفی دانشجویان مجاز نمی‌باشد.

- کلیه اقلام تبلیغی باید صرفا در محل‌های مشخص‌شده توسط کمیته اجرایی انتخابات نصب گردد و استفاده از بردهای تشکل‌ها یا دیگر بردهای دانشکده‌ها/ خوابگاه‌ها برای تبلیغات ممنوع می‌باشد.

- کلیه کاندیداها مجاز هستند در بازه زمانی تعیین‌شده توسط کمیته اجرایی انتخابات اقدام به انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در چهارچوب این دستورالعمل نمایند. بدیهی است هرگونه فعالیت تبلیغاتی پیش و پس از بازه تعیین‌شده تخلف محسوب شده و به کمیته ناظر بر انتخابات ارجاع داده می‌شود.

- کلیه اقلام تبلیغی مکتوب باید توسط کمیته اجرایی انتخابات، تایید و ممهور شود. اندازه مجاز تبلیغات مکتوب حداکثر A3 می‌باشد.

- کلیه نشریات که از دانشگاه مجوز فعالیت اخذ نموده‌اند، حق تبلیغ له و یا علیه داوطلبان انتخاباتی را تحت هر عنوان ندارند.

- اظهار و نشر هرگونه مطالب خلاف واقع در فضاهای فیزیکی و مجازی مجاز نمی‌باشد.

لازم به ذکر است انتخابات شورای صنفی برای ۷ واحد دانشگاهی (دانشکده‌های علوم انسانی، علوم ورزشی، علوم پایه، شیمی، پیرادامپزشکی، تویسرکان و خوابگاه‌های دانشجویی پسران) از ساعت ۹  الی ۱۷ روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به آدرس exam4.basu.ac.ir برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت امور دانشجویی واقع در اداره امور دانشجویان جنب خانه فرهنگ مراجعه نمایید.

شماره تماس برای پاسخگویی به سوالات: 08138381260

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو