پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۲۴
|
کد خبر: ۶۱۸۸
دکتر رضوان معرفی کامل و صحیح اسطوره‌های کشورمان را از اهداف عالی دومین کنگره سرداران، امیران و هشت‌هزار شهید استان همدان دانست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا، اولین جلسه کمیته اساتید و دانشگاهیان دومین کنگره سرداران، امیران و هشت‌هزار شهید استان همدان، که در سالن جلسات فجر این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ما توسعه پژوهش و تحقیقات کاربردی برای حل نیاز‌ها و تقاضای مردم و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و تکلیفی که رهبر معظم انقلاب بر عهده همه ما نهاده اند، کمک به تشکیل و پیشرفت شرکت‌ها و ارائه محصولات دانش‌بنیان از جمله مأموریت‌های اصلی و اساسی مراکز علمی به ویژه دانشگاه‌ها است.

دکتر رضوان تأکید کرد: معرفی کامل و صحیح اسطوره‌های کشورمان، از جمله شهدا و ایثارگران و شناساندن ایشان به جامعه، به ویژه جوانان و نوجوانان، باید از اهداف اصلی برنامه‌هایی همانند دومین کنگره سرداران، امیران و هشت‌هزار شهید استان باشد، چراکه ارزش‌های کشور در واقع همین اسطوره‌ها و رشادت‌های آنان است.

وی در نهایت گفت: ایجاد فضایی که دانشجویان با شهدایی که شبیه آن‌ها هستند، انس بیشتر و ارتباط بگیرند، تا از سیره شهدا در زندگی خود استفاده کنند، از مسائلی است که کمیته اساتید و دانشگاهیان در این دوره از کنگره باید دنبال کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست