پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۸
|
کد خبر: ۶۲۴۸
معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا طی اطلاعیه‌ای از بروزرسانی سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه برای نیمسال تابستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
به گزارش بسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا طی اطلاعیه‌ای از بروزرسانی سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه برای نیمسال تابستان خبر داد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم می‌رساند سامانه‌های آموزش مجازی برای نمیسال ۴۰۰۳ (تابستان) بروزرسانی شده است و از روز شنبه ۱۸ تیرماه قابل بهره‌برداری می‌باشد. به منظور استفاده موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

۱- آدرس سامانه کلاس‌های آفلاین (درس افزار) Cw3.basu.ac.ir می‌باشد.

۲- آدرس سامانه کلاس‌های آنلاین (اداب کانکت) Vc3.basu.ac.ir می‌باشد.

۳- نام کاربری و کلمه عبور برای دانشجویان شماره دانشجویی و کد ملی خواهد بود.

۴- نام کاربری و کلمه عبور برای دانشجویان خارجی هر دو شماره دانشجوی می‌باشد.

۵- اطلاعات پنل کاربری اساتید محترم همانند نیمسال‌های گذشته تعریف شده است و با همان فرمت قابل دسترس است.

۶- در صورتی که درس مربوط به نیم سال تحصیلی تابستان (۴۰۰۳) در قسمت داشبورد برای شما قابل رویت نیست، با مراجعه به زبانه *همه درس‌ها* می‌توانید با ستاره دار کردن درس مربوطه، یا برداشتن ستاره (برای حذف از داشبورد) نسبت به انتقال درس به داشبورد یا حذف آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که درس حذف شده از داشبورد، هنوز در قسمت همه درس‌ها وجود دارد.

۷- دانشجویان محترم به این نکته توجه داشته باشند که در نیمسال تابستان همه دروس به صورت مجازی تشکیل نخواهد شد و مطابق با اطلاع رسانی‌های انجام شده توسط اداره کل آموزش برخی دروس به صورت حضوری و برخی دیگر به صورت مجازی تشکیل خواهد شد لذا صرفا جهت حضور در کلاس‌های مجازی می‌توانید از سامانه‌های اعلام شده استفاده نمایید.

۷ - تلفن پشتیبانی از سامانه‌های مجازی ۰۸۱۳۸۳۸۱۶۰۱ الی ۱۰ (داخلی ۴۳۷) می‌باشد.

۸- واتساپ پشتیبانی شماره ۰۹۰۳۸۷۶۵۴۷۷ می‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش