پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۳۴۷
|
کد خبر: ۶۲۵۲
برنامه ثبت‌نام قطعی خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱، توسط معاونت دانشجویی دانشگاه، منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

رزرو خوابگاه برای دانشجویان روزانه غیربومی واجد شرایط که در پیش ثبت‌نام شرکت کرده بودند از ساعت ۱۱ روز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ بشرح جدول ذیل برای سال‌تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از طریق سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی sorkh.basu.ac.ir آغاز خواهد شد.
برنامه ثبت‌نام قطعی خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ منتشر شد
رزرو اتاق برای دانشجویان دکتری دارای سنوات مجاز، به مدت ۱۲ ساعت بصورت تمدید فعال خواهد شد. در صورت عدم اقدام بعد از ۱۲ ساعت جهت رزرو برای کلیه دانشجویان دکتری فعال خواهد شد.
 
پس از پایان ثبت‌نام دانشجویان واجد شرایط (روزانه) در صورت وجود ظرفیت مازاد، درخواست دانشجویان واجد شرایط سکونت، که در پیش ثبت نام شرکت نکردند، بررسی خواهد شد.

لازم بذکر است دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ جهت رزرو می‌بایست شماره دانشجویی را با دو صفر وارد نمایند، عدد ۴ ابتدای شماره دانشجویی برای رزرو خوابگاه حذف شود.

رزرو بصورت انفرادی و گروهی فعال می‌باشد.

دانشجویان زیر نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند:
۱) دانشجویانی که هزینه خوابگاه ترم جاری و سنوات قبل را پرداخت نکرده باشند.
۲) دانشجویان بومی ساکن شهر‌های جورقان، صالح‌آباد، لالجین و بهار.
۳) دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند.

با توجه به این‌که برخورداری از تسهیلات اسکان نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه می‌باشد، ضروریست دانشجویان قبل از رزرو خوابگاه نسبت به تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir اقدام نمایند. دانشجویانی که در سامانه صندوق رفاه فاقد پروند باشند، رزرو خوابگاه لغو خواهد شد.

رزرو خوابگاه، سبب بدهکار شدن شما در صندوق رفاه دانشجویان خواهد شد؛ بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از خوابگاه ندارید، از رزرو خوابگاه خودداری نمایید.

تاریخ پذیرش در خوابگاه از بعدازظهر روز جمعه ۲۶ شهریورماه با درست داشتن کارت دانشجویی و پرداخت اجاره‌بهاء خوابگاه، امکان پذیر خواهد شد.

برای حضور در خوابگاه تزریق حداقل سه دوز واکسن کرونا الزامی می‌باشد.

همراه داشتن وسایل شخصی نظیر (پتو، ملحفه، بالش و تشک...) ضروری است.

راهنمای تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان، رزرو و همچنین اجاره‌بها خوابگاه به‌پیوست می‌باشد.

جهت تسریع در روند بررسی مشکلات رزرو خوابگاه، در روز‌های اداری از ساعت ۸ الی ۱۲ با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمائید.

خوابگاه پسران: ۰۸۱۳۸۳۸۰۸۷۳
خوابگاه خواهران: ۰۸۱۳۸۳۸۰۷۶۶
 
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ظرفیت محدودی در خوابگاه‌های فرزانگان یک و غدیر یک برای دانشجویان کارشناسی پسر ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و دانشجویان دختر ورودی ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دانشکده‌های شیمی، علوم انسانی، علوم ورزشی، علوم اقتصادی و اجتماعی، کشاورزی و مهندسی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده‌اند، ایجاد شده و این دسته از دانشجویان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ تیر، به سامانه رزرو خوابگاه مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست