پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۶۰
|
کد خبر: ۶۲۷۱
جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار «سلامت برای همه دانشجویان در همه دانشگاه‌ها» فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار «سلامت برای همه دانشجویان در همه دانشگاه‌ها» فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه جشنواره در روز سه‌شنبه سوم خردادماه، با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران در سازمان امور دانشجویان کشور برگزار شد.

در این برنامه از کتاب سواد سلامت و پوستر رسمی جشنواره ملی سلامت دانشجویان نیز رونمایی شد.

محور‌های این جشنواره را، اسلام و سلامت، سلامت و دانشگاه، سلامت و امنیت، سلامت و خانواده، سلامت و ازدواج، سلامت و اشتغال، سلامت و ورزش، سلامت و تغذیه، سلامت و کرونا و سلامت و فضای مجازی به خود اختصاص داده و در ۵ بخش ۱- آموزش، پژوهش و فناوری ۲- ایده‌ها و تجارب نوآورانه ۳- تولیدات رسانه‌ای- هنر‌های تجسمی ۵- فضای مجازی برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به آدرس festival.saorg.ir مراجعه و آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، طبقه ششم سازمان امور دانشجویان تحویل دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر