پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۹۸
|
کد خبر: ۶۲۷۹
دکتر مهرداد عنبریان در پانزدهمین جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه‌های غیردولتی استان همدان خبر داد:

استفاده از بخش خصوصی برای فعال‌سازی خوابگاه‌های غیردولتی و افزایش ظرفیت خوابگاهی از اولویت‌های دانشگاه بوعلی‌سینا است

پانزدهمین جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی استان همدان، به منظور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، پانزدهمین جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه‌های غیردولتی استان همدان در سالن جلسات فجر دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مهرداد عنبریان معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا و رئیس شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه‌های غیردولتی استان، در خصوص آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا بر روی فعالیت خوابگاه‌های غیردولتی و تعطیلی بسیاری از آنها، سخنانی ایراد کرد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از بخش خصوصی برای فعال‌سازی خوابگاه‌های غیردولتی و افزایش ظرفیت خوابگاهی به منظور رفاه دانشجویان از اولویت‌های دانشگاه بوعلی‌سینا است.

عنبریان تصریح کرد: پیش از پیدایش کروناویروس، خوابگاه‌های غیردولتی در کنار ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه، به دانشجویان خدمات ارائه می‌دادند، اما با بروز این مسأله، خوابگاه‌های غیردولتی از گردونه خدمات خوابگاهی خارج شدند و در نتیجه ظرفیت خوابگاه‌ها کاهش یافت.

وی تأکید کرد: احیای ظرفیت خوابگاه‌های غیردولتی و اضافه شدن آن به خدمات خوابگاهی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا شروع سال تحصیلی جدید، این مهم محقق گردد.

در این جلسه همچنین در خصوص تعرفه اجاره‌بهای پرداختی توسط دانشجویان و همچنین راهکارهای موجود در خصوص افزایش مشارکت بخش خصوصی در راستای تاسیس و مدیریت خوابگاه‌های غیردولتی بحث و تبادل­ نظر صورت گرفت.

در ادامه، هریک از اعضای شورا و نیز خوابگاه‌داران حاضر در جلسه نظرات خود را ارائه نمودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست