پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۴۲
|
کد خبر: ۶۲۸۱
مهلت مجدد انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز شده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی نشده‌اند، از امروز آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، سازمان سنجش آموزش کشور در همین زمینه اعلام کرد که پیرو اطلاعیه مورخ ۲۹ خرداد، مهلت مجددی برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده‌اند، فراهم شد.

بر این اساس تسهیلاتی برای این داوطلبان فراهم شده است که صرفا داوطلبان مذکور بتوانند از امروز دوم مرداد تا روز چهارم مرداد با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org و لینک مربوط به سامانه آزمون مذکور، با رعایت شرایط و ضوابط نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

این امکان فقط برای افرادی که بر اساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه،علی رغم اینکه مجاز شدن برای انتخاب رشته، اما موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ فوق تمدید نمی‌شود. هیچ گونه درخواستی نیز در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

انجام انتخاب رشته (در دوره‌های روزانه و نوبت دوم) در این مرحله در رشته‌های امتحانی که دارای آزمون عملی و تشریحی هستند، منجر به معرفی داوطلب برای آزمون عملی نخواهد شد.

انجام انتخاب رشته در این مرحله در رشته‌های شرایط خاص و مصاحبه‌دار، منجر به معرفی داوطلب برای انجام مراحل مصاحبه یا بررسی صلاحیت وی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته‌ها، از گزینش نهایی در آنها حذف خواهد شد.

داوطلبان فوق می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Request.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش