پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۴۵
|
کد خبر: ۶۲۸۸
تیم دانشگاه بوعلی‌سینا مقام سوم و پنجم دوبل تنیس روی میز را در مسابقات تیمی و انفرادی پانزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر به دست آورد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
به گزارش بسنا، مسابقات تنیس روی میز پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار گردید.

تیم دانشگاه بوعلی‌سینا با ترکیب مرتضی رضایی، سیدحامد ذوالحواریه، محمدعلی دادسنج و سعید شریف نیا در این مسابقات شرکت کرد.

در مسابقات دوبل تیمی که در یک جدول تک حذفی ۳۲ تیمی برگزار شد، از تیم دوبل دانشگاه بوعلی‌سینا را مرتضی رضایی و سیدحامد ذوالحواریه توانستند مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آورند.

همچنین در مسابقات انفرادی که در یک جدول تک حذفی ۶۴نفره با حضور چندین ملی پوش برگزار شد، مرتضی رضایی در تورنومنتی سخت و نفس گیر توانست به مقام ارزشمند پنجمی دست پیدا کند و از وی برای شرکت در اردوی تیم ملی دانشجویان کشور که از مهرماه جهت مسابقات یونیورسیاد جهانی برگزار می‌شود دعوت به عمل آمد.

در پایان تیم دانشگاه بوعلی‌سینا مقام پنجم این دوره از مسابقات را کسب نمود.

مربیگری تیم را مسعود عزیزیان بازیکن پرافتخار و سابق تنیس روی میز دانشگاه بوعلی سینا و همچنین سرپرست تیم و سرپرست کاروان اعزامی دانشگاه را سعید مرادی شرف عهده دار بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی