پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۳۶
|
کد خبر: ۶۳۱۵
ظرفیت رزرو خوابگاه برای دانشجویان پسر ورودی ۱۳۹۸ دانشگاه بوعلی‌سینا، با پیگیری بسنا بالاخره، ایجاد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان روزانه پسر ورودی ۹۸ واجد شرایط و متقاضی خوابگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده‌اند، برای رزرو خوابگاه از ساعت ۱۰ روز یک‌شنبه ۲۳ مرداد به مدت ۴۸ ساعت با مراجعه به سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی sorkh.basu.ac.ir اقدام نمایند.

رزرو به‌صورت گروهی و انفرادی فعال می‌باشد.

دانشجویان زیر نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند:

۱) دانشجویانی که هزینه خوابگاه ترم جاری و سنوات قبل را پرداخت نکرده باشند.
۲) دانشجویان بومی ساکن شهر‌های جورقان، صالح‌آباد، لالجین و بهار.
۳) دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند.

نکته مهم: دانشجویان واجد شرایط فوق‌الذکر در صورت بروز مشکل در هنگام انتخاب اتاق در بازه زمانی فوق از طریق لینک مشکلات ثبت‌نام در سامانه خوابگاهی دانشگاهی به نشانی sorkh.basu.ac.ir در صفحه اول سامانه خوابگاه، از سربرگ مشکلات ثبت‌نام نسبت به تکمیل و ارسال فرم مربوطه اقدام نمائید تا مشکل بررسی و در صورت امکان برطرف گردد.

با توجه به این‌که برخورداری از تسهیلات اسکان نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه می‌باشد، ضروری است دانشجویان قبل از رزرو خوابگاه نسبت به تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir اقدام نمایند. دانشجویانی که در سامانه صندوق رفاه فاقد پروند باشند، رزرو خوابگاه لغو خواهد شد.

رزرو خوابگاه، سبب بدهکارشدن شما در صندوق رفاه دانشجویان خواهد شد؛ بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از خوابگاه ندارید، از رزرو خوابگاه خودداری نمایید.

پذیرش در خوابگاه از بعدازظهر روز شنبه ۲۶ شهریورماه با در دست داشتن کارت دانشجویی و پرداخت اجاره‌بهاء خوابگاه، انجام می‌شود.

برای حضور در خوابگاه تزریق حداقل سه دوز واکسن کرونا الزامی می‌باشد.

همراه داشتن وسایل شخصی نظیر پتو، ملحفه، بالش و تشک ضروری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو