پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۷۱
|
کد خبر: ۶۳۲۳
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از پذیرش نیروی امریه سربازی در مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه برای اعزام آبان ماه امسال خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
به گزارش بسنا و به نقل از صدا و سیما، علی صدر گفت: در راستای اجرایی سازی توافق فیمابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیرو‌های مسلح و با عنایت به سیاست‌های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام آبان ماه سال جاری اقدام می‌کند.
 
وی اضافه کرد: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۷ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا چهارم شهریورماه سال جاری ادامه دارد.
 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی یاد آور شد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحد‌های استانی در رشته‌های مدیریت گرایش‌های کارآفرینی، اجرایی، بازرگانی، فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع در تمامی گرایش‌ها، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.
 
صدر افزود: علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی amriye.msrt.ir مراجعه کنند.
 
همچنین پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار می‌گیرد و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستاد کل نیرو‌های مسلح معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه