پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۰۷
|
کد خبر: ۶۴۱۸
مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا از جزئیات اسکان و تغذیه دانشجویان در شروع ترم جدید خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

دکتر سعید گرشاسبی‌فخر مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، با ابراز خرسندی از بازگشائی دانشگاه در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری، اظهار داشت: تلاش حوزه امور دانشجویی دانشگاه، همواره ارتقاء کمی و کیفی خدمات به دانشجویان بوده و هست.

وی همچنین اعلام کرد: دانشجویان عزیزی که ثبت‌نام و رزرو قطعی خود را برای اسکان در خوابگاه انجام داده‌اند، از بعدازظهر روز جمعه اول مهر می‌توانند به خوابگاه‌های مورد ثبت‌نام خود مراجعه نمایند.

گرشاسبی‌فخر عنوان کرد: دانشجویان روزانه مقطع دکتری ورودی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۲۸ شهریور به مدت ۲۴ ساعت و دانشجویان روزانه مقطع کارشناسی‌ارشد هم از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور به مدت ۲۴ ساعت می‌توانند با مراجعه به اتوماسیون خوابگاهی دانشگاه، نسبت به رزرو و ثبت‌نام قطعی اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه کامل اسکان ورودی‌های ۱۴۰۱ تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا کلیک کنید.

وی خاطرنشان کرد: سلف‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، از روز شنبه ۱۶ مهر آماده ارائه خدمات به دانشجویان خواهند بود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اضافه کرد: دانشجویان گرامی می‌توانند با مراجعه به اتوماسیون تغذیه دانشگاه از روز دوشنبه ۱۱ مهر تا روز چهارشنبه ۱۳ مهر نسبت به رزرو غذا اقدام نمایند.

وی در ادامه اذعان داشت: تلاش مدیریت امور دانشجویی دانشگاه این است که رستوران‌های مکمل نیز به زودی فعال گردد.

سعید گرشاسبی‌فخر همچنین تاکید کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تزریق ۲ دُز واکسن و همچنین دُز یادآور از الزامات ورود به خوابگاه می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست