پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۳۰
|
کد خبر: ۶۴۶۴
مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، از راه‌اندازی سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی "نگارستان" همراه با حضوری شدن دانشجویان در دانشگاه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی

دکتر مهدی میرزاپور مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا، اظهار داشت: سامانه جامع و یکپارچه فرهنگی و اجتماعی "نگارستان"، قابلیت‌های فناوری اطلاعات را به کمک برگزاری هرچه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آورده است.

وی افزود: سامانه نگارستان یکی از جامع‌ترین و به‌روزترین سامانه‌های مدیریت فرهنگی دانشگاه‌ها است، به طوری که بسیاری از دانشگاه‌های مطرح کشور نیز از این سامانه استفاده می‌نمایند. هر دانشجو در این سامانه دارای یک پروفایل شخصی خواهد بود که در آن با توجه به علاقمندی‌های فرهنگی خود می‌تواند برنامه‌های در حال اجرای انجمن‌های علمی-دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌های اسلامی و ... را رصد کرده و در صورت تمایل در آن‌ها شرکت نماید.

میرزاپور خاطرنشان کرد: با توجه اینکه از این پس همه درخواست‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا از طریق سامانه نگارستان امکان پذیر خواهد بود، لذا از همه دانشجویان این دانشگاه تقاضا می‌شود با مراجعه به سامانه جامع نگارستان، اطلاعات پروفایل خود را از قسمت "پروفایل من" تکمیل نمایند. دانشجویان گرامی می‌توانند از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و از کدملی به عنوان رمز عبور استفاده نموده و درصورت نیاز کلمه عبور خود را تغییر دهند.

وی همچنین عنوان کرد: ثبت نام و تکمیل اطلاعات دانشجویان در سامانه نگارستان برای شرکت در کلیه فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری، مسابقات مختلف و اردو‌های علمی و زیارتی ضروری است.

مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، اضافه کرد: دبیران تشکل‌ها و انجمن‌های مختلف دانشگاه نیز می‌بایست درخواست‌ها و مکاتبات خود را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنند.

وی گفت: علاوه بر امکانات فوق‌الذکر، سامانه نگارستان دارای امکانات دیگری از جمله انتخابات تشکل‌های دانشجویی، ثبت‌نام جشن دانش‌آموختگی، برنامه‌های ورودی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، اردو‌های علمی و مذهبی، مسابقات فرهنگی و هنری، همایش‌ها، جشنواره‌ها و نظرسنجی نیز می‌باشد.

برای مشاهده راهنمای مصور استفاده از بخش‌های مختلف سامانه کلیک کنید.

برای ورود به سامانه کلیک کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست