پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۳۱
|
کد خبر: ۶۵۴۸
روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا، در اطلاعیه‌ای، باید‌ها و نباید‌های برگزاری هرگونه تجمع و گردهمایی در سطح دانشگاه را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدینوسیله به استحضار دانشجویان گرامی می‌رساند، برگزاری هرگونه تجمع و گردهمایی، تحت هرعنوانی در دانشگاه، منوط به اخذ مجوز رسمی است.

بدین منظور متقاضیان می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، درخواست خود برای صدور مجوز را ارائه نمایند. طبق قانون، اشخاص حقوقی و حقیقی ذیل، مشروط به نداشتن حکم انضباطی می‌توانند این درخواست را ارائه نمایند:

الف: هریک از تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه، گروه‌های علمی و آموزشی، انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری و شورا‌های صنفی دانشجویی.

ب: حداقل سه نفر از دانشجویان.

لذا دانشجویان می‌توانند آزادانه و ناصحانه اندیشه‌های خود را در دانشگاه‌ها با توجه به تقویت مؤلفه ها‌ی وحدت، امنیت ملی و ارزش‌های ایرانی- اسلامی بیان دارند و دانشگاه از این حرکت عقلانی علمی و دانشجویی حمایت خواهد کرد. بی‌تردید منطق گفتگو و ایجاد فرصت قانونی، امن و عادلانه برای طرح آراء و تقویت روحیه حقیقت جویی، قانون گرایی، آزادگی، و رفع ابهامات و پاسخگویی به شبهات فقط و فقط در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ممکن است.

با عنایت به مراتب فوق، بدیهی است هرگونه تجمع فاقد مجوز، غیرقانونی بوده و عواقب انضباطی آن بر عهده دعوت‌کنندگان، شرکت کنندگان و گردانندگان آن تجمع خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست