پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۷۶
|
کد خبر: ۶۵۹۶
ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۱ استان همدان، به ریاست استاندار همدان و با حضور رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا تشکیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، اولین جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان  با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان و رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری  و دکتر آرش قربانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر ستاد، رؤسای دانشگاه‌های استان، دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات پژوهشی استان، در محل سالن شماره یک ساختمان شهدای استانداری برگزار گردید.

علیرضا قاسمی فرزاد در این جلسه با اشاره به اینکه اهداف تحقیقات باید در جامعه تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: در علوم انسانی باید پژوهش‌ها متناسب با هویت و فرهنگ جامعه ایران اسلامی انجام شود.

وی تصریح کرد: تئوری و نظریات غربی‌ها در دانشگاه‌های ما تدریس می‌شود که این تئوری‌ها باید با توجه به فرهنگ و مبانی فرهنگ خودمان اصلاح شود.

استاندار همدان بیان کرد: باید مبنای پژوهشی در حوزه های، تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری تقویت شود تا قدرت مقابله با محصولات خارجی را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: هر کدام از حوزه‌های دانشگاهی ما پژوهشگران متخصصی دارد که باید نفرات برتر هر رشته به صورت جداگانه مورد قدردانی قرار بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست