پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۰۷
|
کد خبر: ۶۶۴۱
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در جمع دانشجویان به مناسبت روز دانشجو تصریح کرد:

دانشگاه زنده است و زیستِ دانشجویی جاری

دکتر حسین رضوان گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا در همه شئون علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، به همت دانشجویان و اساتید، زنده و پویا است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در مراسم گرمیداشت روز دانشجو و شهدای ۱۶ آذر، که با حضور جمع کثیری از دانشجویان در سالن همایش‌های سرو دانشکده کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا در همه شئون علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، به همت دانشجویان و اساتید، زنده و پویا است.

وی افزود: زنجیره علم در دانشگاه، با حلقه موثر دانشجو و همتش در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی تکمیل می‌شود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی آغاز تحولات فرهنگی و اجتماعی و مبدا شعار استکبارستیزی از سال ۱۳۳۲ دانشگاه بوده و در حال حاضر نیز این مسیر ادامه دارد.

وی همچنین عنوان کرد: دانشجویان باید به مسائل پیرامون خود در جامعه حساس باشند و برای حل آن مسائل و نیز بهبود مباحث اجتماعی وارد شوند و راه‌کار ارائه کنند.

حسین رضوان در ادامه تاکید کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه، باید همواره هشیار بوده و در موقعیت‌های مختلف و حساس نقش کلیدی خود در مرتبط کردن دانشگاه و جامعه را ایفا کنند.

وی گفت: پیشرفت و توسعه پایدار کشور در گرو همت جوانان، به‌ویژه دانشجویان این مرز و بوم است و اینان‌اند که قله‌ها و مسیر پرفراز و نشیب علم و فناوری را فتح کرده و خواهند کرد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در نهایت با اشاره به اهمیت شانزدهم آذر، گفت: مطالعه پیرامون چرایی نام‌گذاری این روز به نام دانشجو از موارد ضروری بوده و رسالت دانشجویان، زنده‌نگه‌داشتن و فعال‌کردن جنبش دانشجویی برای پویای هرچه‌بیشتر دانشگاه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست