پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۸۲
|
کد خبر: ۶۶۷۵
دکتر گودرز احمدوند گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پذیرایی در جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله خود وظیفه‌ای ندارند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

دکتر گودرز احمدوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: یکی از اشتباهات رایج و تبدیلِ به عُرف شده در فضای دانشگاه‌ها، تهیه پذیرایی به اَشکالِ مختلف توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و رساله‌های دکتری بوده و در بعضی دانشگاه‌ها و گروه‌های آموزشی هنوز دیده می‌شود.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پذیرایی در جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله خود هیچگونه وظیفه‌ای ندارند و حتی این مسأله هیچ تأثیری در نمره ایشان نخواهد داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید تمام انرژی خود را برای ارتقاء کیفی تولیدات علمی و فعالیت‌های پژوهشی خود صرف کنند و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بپرهیزند؛ چراکه ملاک ارزیابی دانشجویان صرفا فعالیت علمی ایشان خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و رساله‌های دکتری به لحاظ ماهیتی هیچ تفاوتی با کلاس‌های درس ندارند و اساتید و دانشجویان گرامی باید در این جلسات بدون درنظرگرفتن مسائلی مانند پذیرایی، صرفا به بررسی و تحلیل کیفیت مطالب ارائه شده بپردازند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست