پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۹۹
|
کد خبر: ۶۷۷۸
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان با هدف ارتقاء سواد سلامت و بهبود سبک زندگی دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان مرکز مشاوره و سبک زندگی در حال برگزاری است.

تمرکز این جشنواره بر روی قشر جوان دانشجو است و قصد دارد تا با در نظر گیری معضلات و مسائل دانشجویی در راستای سلامت دانشجویان قدم‌های موثری بردارد.

جشنواره ملی سلامت دانشجویان بستری برای مشـارکت فعـال در حوزه سلامت به منظور ارائـه ایـده هـا، دسـتاورد‌ها و کشـف اسـتعداد‌های برتر و معرفی و بهره برداری از این ظرفیت‌های کم نظیر دانشجویی است که با پیوست رسانه‌ای منسجم و متمرکز اقدام به ترویج مفاهیم حوزه سلامت روان و فعال‌سازی جریان اجتماعی پویا در بدنه دانشجویی و نخبگانی کشور می‌کند.

محور‌های نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان شامل سلامت و سبک زندگی، سلامت و دانشگاه، سلامت و فناوری، سلامت و آینده پژوهی است. علاقه‌مندان نیز می‌توانند در بخش‌های آموزش، پژوهش و فناوری، ایده‌ها و تجارب نوآورانه، تولیدات رسانه‌ای، هنر‌های تجسمی، فضای مجازی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس festival.saorg.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ آخرین مهلت ارسال آثار ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو