پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۶۱
|
کد خبر: ۶۸۳۵
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خبر داد؛

درس "آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی" در دانشگاه بوعلی‌‌سینا ارائه شد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌‌سینا از ارائه درس "آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی" خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌‌سینا اعلام کرد: تجربه نشان داده است، عدم آگاهی از قوانین و مقررات آموزشی دوران تحصیل، می‌تواند مشکلات متعددی را برای دانشجو به همراه آورد. به همین منظور در نیم‌سال جدید (۴۰۱۲) دانشگاه بوعلی‌‌سینا، برای اولین بار، درسی با عنوان "آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی" برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه شده است.

در درس یادشده، برخی نکات کلیدی و مهم در اتباط با قوانین و مقررات مربوط به تغییر رشته، مهمانی و انتقال، جبران معدل، جبران نمره افتاده، مرخصی تحصیلی، حذف ترم، انصراف، اخراج، امتحانات، سامانه گلستان، نظام وظیفه، عضویت در دفتر استعداد‌های درخشان، پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد و ... بیان خواهد شد.

این درس با کد ۹۰۳۳۰۵۲ به ارزش یک واحد بوده و در قالب دروس مازاد اختیاری ارائه خواهد شد. بدین معنی که در واحد گذرانده کل محاسبه نمی‌شود، اما در معدل نیم‌سال و معدل کل تاثیر دارد.

از آنجا که آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی می‌تواند متضمن موفقیت هرچه بیشتر شما در دوران تحصیل باشد، لذا توصیه اکید می‌شود درس یادشده را در نیم‌سال جاری اخذ نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش