پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۸۰
|
کد خبر: ۶۸۸۹
اولین جلسه طرح تربیت کنش‌گر جهاد تبیین، با توجه به لزوم برنامه‌ریزی عملیاتی برای این فریضه، در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد تبیین و لزوم برنامه‌ریزی عملیاتی برای این فریضه، در شرایط حال حاضر سیاسی و فرهنگی کشور، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا قصد دارد با همکاری فعالین فرهنگی استان همدان، یک برنامه عملیاتی برای تربیت نیروی جهادی فعال در عرصه جهاد تبیین در سطح مراکز فرهنگی-آموزشی استان همدان ارائه و اجرا نماید. 

به همین منظور، اولین جلسه به منظور هماهنگی و هم‌اندیشی در خصوص طرح تربیت کنش‌گر فعال جهاد تبیین با دعوت از معاونین فرهنگی تمام دانشگاه‌های استان، ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان، بسیج فرهنگیان استان همدان، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه‌های استان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار گردید.

در این جلسه حجت‌الاسلام بابانژاد، مبتکر طرح و استاد دوره آموزشی، به تشریح محتوا و شیوه اجرایی طرح پرداخت و اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص طرح پرداختند.

در پایان مقرر گردید، هر سازمان تعدادی از کنش‌گران فعال فرهنگی خود را برای شرکت در دوره‌های آموزشی به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا معرفی نمایند.

لازم به ذکر است شروع دوره‌های آموزشی طرح تربیت کنش‌گر جهاد تبیین از ۱۱ اسفندماه در دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر