پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۰
|
کد خبر: ۶۹۷۷
بیانیه دانشگاه بوعلی‌سینا در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

پنجاه و شش سال از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد، اما فلسطین و قدس شریف، این قبله نخست مسلمانان جهان، مانند افق روشنی مسلمانان جهان را به سوی خود فرا می‌خواند. اشغال‌گران قدس شریف باید بدانند اشغال قبله اول مسلمین و آواره‌کردن میلیون‌ها فلسطینی مظلوم، به هیچ‌وجه مشمول مرور زمان نشده و نخواهد شد. دیری نخواهد پایید که رژیم نژادپرست صهیونیستی همانند رژیم نژادپرست «آپارتاید» در آفریقای جنوبی به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و این سرنوشت محتوم اشغال‌گران فلسطین و قدس شریف و حامیان منطقه‌ای آنها است.

مقاومت شجاعانه امروز مردم فسلطین به حدی از تکامل و بلوغ رسیده و چنان عرصه را بر اشغال‌گران تنگ کرده است، که خود آنان باور دارند رژیم اشغال‌گر قدس به هشتاد سالگی نخواهد رسید!؛ درود خدا بر مبارزان قهرمان فلسطینی که در نبردی نابرابر رژیم صهیونیستی را واداشتند که تا پایان ماه مبارک رمضان از ورود صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی جلوگیری کند. بدون شک این پیروزی های به ظاهر کوچک نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر و در نهایت فروپاشی درونی رژیم نژادپرست صهیونیستی است که به تعبیر چند سال پیش رهبر معظم انقلاب، این رژیم اشغالگر بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید.

دانشگا بوعلی‌سینا با اعلام انزجار از تحرکات و حرمت‌شکنی مسجدالاقصی و ضرب و شتم مردم روزه‌دار معتکف فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس و اعلام حمایت همه‌جانبه از مقاومت فسلطین بر ميثاق دوباره با انديشه‌هاي ناب امام خميني (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطين و وفاداري به آرمان رهايي قدس شريف تاكيد نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردي همه گروه‌هاي فلسطيني براي مقابله با توطئه‌هاي شوم صهيونيستي را يادآور مي‌شود و هم‌چنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم دارالمومنین استان همدان به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز، از همگان دعوت می‌کند در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله قدس شرکت نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست