پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۲۶
|
کد خبر: ۶۹۹۴
المپیاد مهارتی ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی با شرکت دانشجویان دانشگاه‌های استان همدان در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه بوعلی‌سینا، المپیاد مهارتی ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی را به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت­‌آموزی برگزار می­‌نمایند.

برگزاری این المپیاد ضمن ایجاد شور و اشتیاق دانشجویان در محیط‌ دانشگاه و زمینه‌سازی رقابت سالم بین دانشجویان، زمینه­‌ای را فراهم می­‌کند تا دانشجویانی که دارای استعداد بالقوه مهارتی هستند، شناسایی شده و امکان ورود به بازار کار برای آنها فراهم گردد.

این المپیاد، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، در سطح دانشگاه‌های استان همدان و در دو زیررشته هوش­ مصنوعی و ورزش­‌های الکترونیک برگزار می‌گردد.

دانشجویان از دانشگاه­‌های بوعلی‌سینا، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان، صنعتی همدان، ملایر، سیدجمال‌الدین اسدآبادی، آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، موسسات آموزش عالی عمران و توسعه و گنجنامه، امکان ایجاد گروه­‌های کاری را داشته و می­‌توانند با تخصص‌های مختلف در قالب یک تیم در هریک از زمینه­‌های فوق با هم به رقابت بپردازند.

در بخش هوش مصنوعی مسابقه تصمیم‌گیری داده‌رانه برگزار می‌گردد. این مسابقه فرآیند استفاده از داده‌ها برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و تأییدشده برای رشد یک کسب‌وکار است. با استفاده از شاخص­‌های کلیدی کارایی و ابزارهای مناسب، کسب­ و­ کارها می‌توانند بر تعصبات غلبه کنند و بهترین تصمیمات مدیریتی را که با راهبردهای آن‌ها همسو باشد، اتخاذ کنند.

ورزش‌های الکترونیک نوعی رقابت با استفاده از بازی‌های ویدیویی بوده و اغلب به شکل مسابقات بازی‌های ویدیویی، به‌ویژه بین بازیکنان حرفه‌ای، به‌صورت انفرادی یا تیمی شکل می‌گیرد.

ورزش‌های الکترونیکی عامل مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است، به طوری که بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی فعالانه به طراحی و تأمین بودجه برای مسابقات و رویدادهای مرتبط به این موضوع پرداخته­‌اند. در این بخش، بازی کامپیوتری فوتبال انتخاب گردیده است. براساس قرعه‌کشی و در مرحله نهایی ۳۲ نفر به صورت تک‌حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان مشخص گردد.

وب‌سایت المپیاد: airma.basu.ac.ir

شماره تماس با دبیرخانه المپیاد: 08131409888

آیدی شبکه‌های اجتماعی المپیاد: @airma1402

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست