پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۹۵
|
کد خبر: ۷۰۲۴
آیین نکوداشت روز روانشناس و مقام استاد، به همت انجمن‌های علمی دانشجویی روانشناسی و علوم شناختی، با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه و کانون همیاران سلامت روان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، آیین نکوداشت روز روانشناس و مقام استاد با حضور دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، دکتر وحید پاشایی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی و اساتید گروه روانشناسی به همت انجمن‌های علمی دانشجویی روانشناسی و علوم شناختی، با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه و کانون همیاران سلامت روان در سالن همایش‌های سرو دانشکده کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر ابوالقاسم یعقوبی عضو هیات علمی گروه روانشناسی و رئیس سازمان روانشناسی استان همدان ضمن تبریک روز روانشناس، به بیان ارزش و جایگاه روانشناس و مشاور پرداخت.

پس از آن حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در خصوص اهمیت علوم انسانی به ویژه رشته روانشناسی مطالبی را بیان کرد.

در ادامه، دکتر محمدرضا ذوقی‌پایدار عضو هیات علمی گروه روانشناسی و رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی با اشاره به صحبت‌های وزیر علوم در رابطه با دانشگاه مهارت‌محور، پیشنهاد تجهیز مرکزی برای آموزش عملی دانشجویان را عنوان کرد.

سپس کلیپ معرفی گروه روانشناسی پخش شد و گروه موسیقی به هنرنمایی پرداخت.

در ادامه دکتر حسین محققی مدیر گروه روانشناسی ضمن بیان مطالبی در رابطه با جایگاه روانشناس، به بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی پرداخت.

در این مراسم همچنین از دکتر ابوالقاسم یعقوبی تقدیر شد.

خبرنگار: میرزایی
عکس: الفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست