پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۰۹
|
کد خبر: ۷۰۲۸
رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی‌سینا از اختصاص یارانه اعتباری خرید کتاب به اعضای هیأت علمی و دانشجویان سراسر کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

دکتر بهداد شدیدی رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا بیان کرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان سراسر کشور کرده است.

وی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان بوده و ۲۴۰ هزار تومان سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شدیدی افزود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیأت علمی و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

دکتر شدیدی در پایان گفت: اعضای هیأت علمی و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

گقتنی است، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه