پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۸۲
|
کد خبر: ۷۰۵۴
با حضور وزیر علوم در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها در شیراز؛

سرود ویژه وزارت علوم رونمایی شد

سرود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با حضور دکتر زلفی‌گل رونمایی و پخش شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

سرود ویژه وزارت علوم رونمایی شد

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل ضمن تشکر از زحمات روابط عمومی وزارت علوم برای ساخت این سرود، خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها گفت: شایسته است همه دانشگاه‌های کشور سرور ویژه دانشگاه خود را داشته باشند.

وی تصریح کرد: ساخت سرود ویژه هر دانشگاه، به منزله‌ی احترام گذاشتن به فعالیت علمی و جامعه دانشگاهی است و انتظار می‌رود همه دانشگاه‌های بزرگ و کوچک کشور، نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

وزیر علوم همچنین از افتتاح استودیو عتف در آینده نزدیک خبر داد و گفت: استودیو وزارت علوم نیز به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور، خیرین و نهاد‌های عمومی و حتی بخش خصوصی که فعالیت علمی، پژوهشی مرتبط با فضای آموزش عالی داشته باشند می‌توانند از این استودیو استفاده کنند.

زلفی‌گل تأکید کرد: تولید برنامه‌های متنوع در راستای تبیین فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و موفقیت‌های آموزش عالی از مهم‌ترین اقداماتی است که ان شاء الله به فضل الهی در این استودیو انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ شاعر سرود ویژه وزارت علوم، «غلامرضا طریقی» آهنگساز و خواننده: «امیرحسین سمیعی و سید محسن حسینی» و تدوینگر «اسماعیل جعفری» است.

برای تماشای این کلیپ کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست