پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۳۵
|
کد خبر: ۷۳۳
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ذبیحی آمده است:

با سلام و احترام

ضمن ابراز تأسف و تأثر از ضایعه رحلت حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی، جناب‌عالی را که مورد وثوق، اعتماد و قائم مقام ایشان بوده اید به سرپرستی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب می کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حفظ بیت‌المال، اعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن سازمان، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

گفتنی است دکتر ذبیحی پیش از این معاون پژوهشی و قائم مقام سازمان سمت بوده و دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه و مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه تهران بوده و در سال ۱۳۸۰ نیز به عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شده است.

در سوابق وی، عضویت در هیأت مؤسس مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان، ریاست مرکز تربیت مدرس دانشگاه قم، قائم‌مقام دانشگاه قم و ریاست انتشارات دانشگاه قم، دیده می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست