پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۲۶
|
کد خبر: ۷۹
دکتر محمدی فر، در دیدار با خانواده های شهید حسینی دانش و شهید حسینی گفت: شهدا، سرمایه های این کشور هستند و نقش و سهم آنها در حفظ و پایداری ایران غیر قابل انکار است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش بسنا، دکتر محمدی فر سرپرست دانشگاه بوعلی سینا، عصر دوشنبه 16 بهمن ماه، در دیدار با خانواده های شهید حسینی دانش و شهید حسینی گفت: شهدا، سرمایه های این کشور هستند و نقش و سهم آنها در حفظ و پایداری ایران غیر قابل انکار است.

وی افزود: این وظیفه ما است که در بعضی از مناسبت ها مانند ایام الله دهه مبارک فجر، رشادت ها و جوانمردی های جوانان انقلاب و دفاع مقدس را که جان شیرین خود گذشتند و رفتند و عروج کردند، یادآوری کنیم.

دکتر محمدی فر خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، که یادگاران دوران صبر و بردباری و نماد مقاومت ملت ایران هستند، سرمایه های گرانبهایی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می آیند.

وی از احترام و بزرگداشت قهرمانان ملی و خانواده آنها در دیگر کشورها یاد کرده و یادآور شد: در خارج از مرزهای ما و در بین ملت های دیگر که اعتقادات و باورهای عمیق ملت ایران را هم ندارند، برای قهرمانان کشورشان اجر و منزلتی والا متصور هستند. این در حالی است که در کشور ما ایران، متنعم از حضور شهدا و ایثارگرانی کم نظیر و وصف ناپذیر هستیم که قابل قیاس با نمونه های خود در کشورهای دیگر نیستند، چراکه اینان با تمام وجود و برمبنای اعتقادات راسخ خود، از حفظ حریم کشور دفاع کرده و یک وجب از آب و خاک این مرز و بوم را به دست دشمن ندادند. خانواده های معظم شهدا، نماد مقاومت ملت ایران اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر