پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۱۰
|
کد خبر: ۸۳۹
دکتر محمدی فر در دیدار خود با دبیر کل جدید سازمان D8:

دانشگاه بوعلی سینا رتبه دهم را در ISC دارا است

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در دیدار خود با کو شاری، دبیر کل جدید سازمان همکاری های اقتصادی گروه 8، گفت: دانشگاه بوعلی سینا رتبه دهم را در ISC دارا است و در رنکینگ لایدن نیز رتبه ۹۳۰ را اخذ کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، صبح دوشنبه 25 تیر، در نشست خود با کو شاری، دبیر کل جدید سازمان D8، گفت: بسیار خرسندیم که میزبان دبیر کل گروه D8 و هیأت همراه در دانشگاه بوعلی سینا و شهر همدان هستیم.

وی افزود: دانشگاه بوعلی سینا ۴۴ سال پیش تأسیس شده و در حال حاضر ۴۴۰ عضو هیأت علمی دارد، که در ۱۳ دانشکده با ۵۷ گروه آموزشی مشغول به کار است.

وی اظهار کرد: این دانشگاه رتبه دهم را در ISC دارا است و در رنکینگ لایدن، رتبه ۹۳۰ را اخذ کرده است.

دکتر محمدی فر ضمن اشاره به تحصیل ۱۲۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه، گفت: ما در دانشگاه بوعلی سینا ۶ دانشمند بین المللی ISI را داریم و خوشبختانه ۳۰۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند که ۱۰۰۰ نفر دکتری و ۲۰۰۰ نفر کارشناسی ارشد تشکیل می دهند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: خوشبختانه از نظر پژوهشی در حدود دانشگاه های خوب کشور هستیم و از نظر کیفیت مقالات جزء ۵ دانشگاه برتر کشور می‌باشیم.

محمدی فر در پایان افزود: بسیار خوشحالیم که میزبان D8 نیز هستیم. بحث D8 حدود یک سال و نیم پیش مطرح شد و یک ماه پیش هم به همت مجموعه همکاران دانشگاه بوعلی سینا و وزارت علوم، اساس نامه D8 تصویب گردید و به کمک همه اعضا این اساس نامه عملی خواهد شد.

خبرنگار: انتصامی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست