پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۰۷
|
کد خبر: ۸۵۲
کاروان ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا، طی مراسمی با حضور مسؤولین دانشگاه، به چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اعزام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، کاروان ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا، طی مراسمی با حضور مسؤولین دانشگاه، به چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اعزام شد.

دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه، در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های دانشجویان ورزشکار برای رسیدن به مرحله حضور در المپیاد، برای ورزشکاران به عنوان سفیران دانشگاه بوعلی سینا، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه نیز در این جلسه ضمن برشمردن آثار اجتماعی و فرهنگی ورزش در جامعه، به ویژه بین دانشجویان و فرهیختگان، توضیحاتی در خصوص برنامه های حوزه معاونت دانشجویی در جهت توسعه، تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی ارائه کرد.

در این جلسه همچنین، دکتر مهرداد عنبریان مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، گزارشی از روند آماده سازی تیم های ورزشی، تمرینات، اردوی آمادگی و کم و کیف تیم ها ارائه نمود.

لازم به ذکر است، چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، در بخش دختران 27 تیر لغایت 5 مرداد ماه و در بخش پسران 10-19 مرداد ماه در دانشگاه شیراز برگزار می گردد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی