پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۲۵
|
کد خبر: ۸۶۳
دكتر يعقوب محمدي فر در نشست با شوراي شهر همدان:

دانشگاه بايد با مسائل مختلف اجتماع در ارتباط باشد

دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در نشست با شوراي شهر همدان گفت: دانشگاه بايد با مسائل مختلف اجتماع در ارتباط باشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دكتر يعقوب محمدي فر رئيس دانشگاه بوعلي سينا صبح روز شنبه 30 تیر در نشست با شوراي شهر همدان که در سالن فجر دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه بايد با مسائل مختلف اجتماع در ارتباط باشد.

وی افزود؛ بايستي از پتانسيل ها و ظرفيت هاي موجود در دانشگاه به نحو احسن استفاده شود.

رئيس دانشگاه بوعلي سينا بيان كرد: با توجه به كارگروه هاي موجود، بايد ايجاد نياز، به خصوص در حوزه شهري صورت بگيرد.

وی در ادامه گفت: برخي از مسؤولين دانشگاه بوعلي سينا همكاري هايي را تا كنون با شوراي شهر داشته اند و اميدواريم كه اين همكاري ها ادامه داشته باشند.

دكتر يعقوب محمدي فر تشريح كرد: دانشگاه بوعلي سينا يك شهر كوچك با تشكيلات، سازمان ها، آب رساني، برق رساني و همچنين با نزديك به ٤٠٠٠ دانشجو ساكن در آن است كه در دل شهر بزرگ همدان قرار دارد و با دانشگاه علوم پزشكي مجموعا نزديك به ٣٦٠ هكتار زمين را تشكيل مي دهند؛ بنابراين بايد به اين شهر كوچك توجه ویژه شود.

رئيس دانشگاه بوعلي سينا افزود: بايستي در تعامل با شهر باشيم و در يك سري از مسائل خدمات ارائه داده و متقابلا در يك سري از مسائل خدمات دريافت كنيم.

وی در نهایت خاطر نشان كرد: در مراحل پاياني دانشگاه D8 هستيم و دانشگاه بين المللي D8 از مهر ماه در همدان رسما فعال خواهد بود.

خبرنگار: مولوی

عکس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست