پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۱۸
|
کد خبر: ۸۷۳
مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: در بیست و ششمین گردهمایی مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور، از 7 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا در سطح کشور تجلیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

دکتر امیرحسین اقبالیان مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، اظهار داشت: بیست و ششمین گردهمایی مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور، به میزبانی دانشگاه تهران در مورخ 25/04/1397 برگزار شد.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه­ این نشست رئیس دانشگاه تهران، معاون امور دانشجویان داخل، دبیر گردهمایی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس ستاد شاهد و ایثارگران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ترتیب در عرصه­ ایثار و شهادت و قانون خدمات جامعه ایثارگران، مواردی زیر را عنوان کردند.

دکتر اقبالیان بیان کرد: در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر برگزیده در جشنواره­ آموزشی ملی ایثار، تعداد 7 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مورد تقدیر معاونت دانشجویی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر صدیقی قرار گرفتند. که اسامی آن­ها به شرح ذیل می باشد: امید پوره ای، رشید غلامی، هاجر وحدت مؤدب و سمیرا اسدی بوالوردی در مقطع دکتری، سمیرا بهزادی و محمدرضا بارانی در مقطع کارشناسی و همچنین فهیمه عسگری در مقطع کارشناسی ارشد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست همچنین آقای رشید غلامی به عنوان نماینده دانشجویان کل کشور از زحمات و حمایت­های ستاد کل شاهد و ایثارگران وزارت علوم در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نموده و در ادامه تمامی این عزیزان با معاونت محترم وزیر عکس یادگاری گرفتند.

خبرنگار: اسدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر