پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۰۲
|
کد خبر: ۸۹۶
دکتر یوسف آرام اظهار کرد: آزمون زبان MSRT روز جمعه، پنجم مرداد ماه ١٣٩٧ با شركت ٢٠٠ داوطلب در دانشگاه بوعلي سينا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یوسف آرام مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه اظهار کرد: آزمون زبانMSRT با شركت حدود ٢٠٠ داوطلب متشكل از ١٠٥ نفر آقا و ٩٣ نفر خانم در دانشگاه بوعلي سينا برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تاريخ اعلام نتايج اين آزمون روز ١٧ مرداد ماه از ساعت ١٠ مي باشد و داوطلبان مي توانند بعد از دريافت كارنامه از داخل پروفايل خود، از قسمت دريافت كارنامه آن را به دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ارائه نمايند.

دکتر آرام یادآور شد: اين آزمون در سال، ١٠ بار برگزار مي شود و شرکت در آزمون محدودیت ندارد؛ همچنين داوطلبان در صورت عدم قبولی در یک دوره می توانند در دوره های بعدی نیز ثبت نام کنند؛ اما داوطلبانی که نمرات آنها بالاتر از 75 باشد تا یکسال نمی توانند در ازمون شرکت نمایند؛ زيرا ظرفیت اين آزمون برای مراکز دانشگاهی و آموزشی بوده و آخرین حد نصاب مراکز فوق نمره 70 می باشد .

مدیر دفتر همکاری همکاری های علمی بین المللی دانشگاه بیان کرد: تعداد سوالات اين آزمون 100 سوال می باشد كه از این تعداد، 30 سوال شنیداری زمان پاسخگویی بعد از اتمامcd که معمولا" بین 30 تا 35 دقیقه می باشد، 30 سوال گرامر (زمان پاسخگویی 20 دقیقه) و 40 سوال نیز درک مطلب (زمان پاسخگویی55 دقیقه ) است. 

وی تصریح کرد: انصراف از این آزمون امكان پذير نمي باشد و نمره منفي هم ندارد؛ اما اگر سوالي بيش از يك پاسخ داشته باشد نمره به آن سوال تعلق نمي گيرد.

آرام همچنین گفت: آزمون بعدي MSRT در تاريخ ١٦ شهريور ماه سال جاري در همدان و ٢٢ استان ديگر به طور همزمان برگزار مي شود و تاريخ ثبت نام براي اين آزمون نیز ١٣٩٧/٥/١٤ الي ١٣٩٧/٥/٢٠ مي باشد.

خبرنگار: مولوی
عکس: محمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش