پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۰۶
|
کد خبر: ۸۹۸
مدير اداره تربيت بدني و فوق برنامه دانشگاه:

تعميرات استخر تا اواسط مرداد به پايان مي رسد

دكتر مهرداد عنبريان، مدير اداره تربيت بدني و فوق برنامه دانشگاه، ضمن اشاره به اهميت رسيدگي به محيط و تعميرات در تأسيسات استخر جهت برقراري شرايط بهداشتي مناسب و استاندارد، گفت: طبق نظر ناظر ارشد پروژه، تعميرات استخر دانشگاه بوعلی سینا تا اواسط مرداد ماه با پايان خواهد رسيد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
دكتر مهرداد عنبريان، مدير اداره تربيت بدني و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا در خصوص تعطيلي استخر دانشگاه بيان كرد: استخر دانشگاه با توجه به قدمت چندين ساله، به طور طبيعي دچار استهلاك و فرسودگي، به ويژه در بخش تأسيسات شده است.

وي در ادامه گفت: به لحاظ فني، استخر با توجه به شرايط خاص نظير فعال بودن دائمي تأسيسات و استفاده مداوم ١٢ ساعت در روز براي سرويس دهي به مخاطبان، مستلزم نگهداري و رسيدگي روزانه و حتي لحظه اي است؛ چراكه سلامت آب و رعايت اصول بهداشتي امري حياتي است.

دكتر عنبريان در ادامه اظهار داشت: استخر دانشگاه بوعلی سینا يكي از سالم ترين و موفق ترين استخرهاي استان همدان در حوزه رعايت اصول بهداشتي مي باشد.

وي تشريح كرد: نظر كارشناسان تأسيسات و مسؤولين نگهداري مربوطه، از مدت ها قبل بر اين بود كه این استخر نياز به تعميرات جهت تضمين سلامت آب دارد؛ لذا اين درخواست به مسؤولين دانشگاه ارسال و چندين جلسه تخصصي پيرامون آن تشكيل شد.

مدير اداره تربيت بدني و فوق برنامه دانشگاه در ادامه افزود: آب این استخر هر هفته مورد بررسي اداره بهداشت استان قرار مي گيرد تا در صورت وجود اشكال در سلامت آب، استخر تعطيل شود؛ لذا رسيدگي و انجام تعميرات طبق نظر متخصصين به قطعيت رسيد و در نهايت علي رغم هزينه زياد و مشكلات مالي در دانشگاه، بنابر اهميت اين موضوع اقدامات لازم جهت تعمير استخر دانشگاه، طبق ضوابط صورت گرفت.

دكتر عنبريان همچنین ضمن تشكر از رياست دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و پشتيباني و معاون دانشجويي و همچنين همكاران تأسيسات دانشگاه به خاطر حمايت معنوي و مادي براي انجام اين مهم خاطرنشان كرد: جهت كاسته شدن زمان تعطيلي استخر، سعي شد تعميرات در ايام ماه مبارك رمضان آغاز شود و پيش بيني ها طبق نظر ناظر ارشد پروژه برای اتمام کار تا پايان تيرماه بود، اما به دليل مسائل غير قابل پيش بيني كه حين انجام كار از قبيل مشكلات پيش آمده در عايق بندي كاسه استخر، انجام تعميرات طولاني تر شد.

وي افزود: اميد آن می رود كه طبق نظر اعلام شده از سوي مهندسین پروژه، تا اواسط مرداد ماه كار به اتمام برسد.

مدير اداره تربيت بدني و فوق برنامه دانشگاه تصریح کرد: استخر يك فضاي استراتژيكي در بين فضاهاي ورزشي به شمار مي رود كه نياز به توجه خاص دارد. در عين حال يكي از فضاهاي درآمدزا براي دانشگاه نیز محسوب مي شود كه قادر است هزينه هاي خود را تأمين كند.

وي در پايان گفت: ضمن پوزش از كليه دانشگاهیان گرامی استفاده كننده استخر، به خاطر طولاني شدن اين فرايند از صبر و حوصله و همراهي اين عزيزان تشكر و قدرداني مي كنم.

خبرنگار: مولوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amir hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
ممنون از خبرنگارتون بابت اطلاع رسانی همیشه پیگیر خبر هاشون هستم
تشکر فراوان ازشون
صفحه نخست