پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۷۲
|
کد خبر: ۹۴۲
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: طرح بخشودگی پنجاه تا صد در صدی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنها از امروز ۲۰ مرداد آغاز و تا ۱۰ شهریورماه ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر گفت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش آموختگان و برای مراعات و رفاه حال دانش آموختگان بدهکار و فراهم ساختن تسهیلاتی برای بازپرداخت بدهی بدهکاران معوق و باتوجه به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر، طرح بخشودگی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنها را اجرا می کند.

وی افزود: در اجرای این طرح دو گزینه برای دانش آموختگان در نظر گرفته شده که در گزینه اول، دانش آموختگان می توانند با بازپرداخت کل بدهی خود به صورت یکجا از بخشش صد در صدی جرایم بهره مند شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: در گزینه دوم دانش آموختگان می توانند با بازپرداخت ۵۰ درصد از جریمه خود از بخشودگی مابقی جریمه و تقسیط مجدد کل بدهی در ۶ ماه برخوردار شوند و افرادی که از این گزینه استفاده کرده و دفترچه اقساط جدید ۶ ماهه دریافت می کنند در صورتی که ۳ قسط آنها معوق شود، ۵۰ درصد جریمه بخشیده شده لغو و مجددا به سرجمع بدهی آنها اضافه می شود.

یزدان مهر گفت: دانش آموختگان برای استفاده از این طرح می توانندبا مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir و انتخاب گزینه طرح بخشودگی از مزایای آن بهره مند شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو