پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۸۱
|
کد خبر: ۹۵
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دشمن همیشه ازپیشرفت های اسلامی ناراحت وخشمگین است

دکتر منصور غلامی در جشن مردمی انقلاب در مسجدقبا شهر همدان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت های جمهوری اسلامی در سال های اخیر را امیدوارکننده دانست و گفت: دشمن همیشه از پیشرفت های ایران اسلامی ناراحت و خشمگین است و جوانان ایران اسلامی درهمه صحنه ها حماسه آفرین بودند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، دکتر منصور غلامی وزیر در جشن مردمی انقلاب در مسجدقبا شهر همدان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت های جمهوری اسلامی در سال های اخیر را امیدوارکننده دانست و گفت: دشمن همیشه ازپیشرفت های اسلامی ناراحت وخشمگین است و جوانان ایران اسلامی درهمه صحنه ها حماسه آفرین بودند.
وی افزود: در مذاکرات هسته ای با حمایت رهبری و ایستادگی دولت خودمان را اثبات کردیم و از حق هسته ای مان دفاع کردیم و پیشرفت های علمی ایران در حوزه نانوتکنولوژی و فن آوری های نوین و هسته ای ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است.
غلامی در ادامه سخنان خود، تاکید برقانونمداری؛حقوق شهروندی؛ رسیدگی به محرومین و توجه به تشکل ها را از برنامه های خوب دولت دوازدهم دانست.
وزیر علوم در بخش دیگری از سخنان خود، ساماندهی ونظارت برمراکز وتعریف ماموریت های بین المللی ومنطقه ای برای دانشگاهها ازاولویت های وزارت علوم اعلام کرد. گفت: بیش از۱۲۰پروژه وطرح تحقیقاتی به صورت مشترک باکشورهای خارجی دردست اقدام داریم و باید اشتغالزایی در حوزه شرکت های دانش بنیان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست