پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۰۴
|
کد خبر: ۹۵۱
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اهمیت به کارگیری از ظرفیت های علمی و فناورانه دانشگاه ها در حوزه ارتباطات کشور گفت: توسعه همکاری های وزارت ارتباطات و دانشگاه ها بدون همراهی و هماهنگی در حوزه تحول دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، مهندس آذری جهرمی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از ظرفیت تحول دیجیتال در کنار دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد بنابراین، حرکت ما بدون هماهنگی با ظرفیت‌های دانشگاهی به نتیجه نخواهد رسید. وی تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد توانمندسازی و شتابنده‌ای حوزه فناوری و اطلاعات همگی در کنار دانشگاه‌ها معنا و شکل می‌یابند.

وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات تاکید کرد: اکنون تعامل مناسبی میان دانشگاه‌های کشور و مجموعه وزارت ارتباطات برقرار است و این همکاری و تعامل در مسیر خوبی به پیش می‌رود.

وی درباره به کارگیری دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز یادآور شد: اگرچه استخدام نیروها به طور مستقیم از طریق ما صورت نمی‌گیرد اما اگر چالشی در کسب و کارهای نوپا و تحول دیجیتال که مدل آنها بر پایه بهینه سازی و بهبود بهره وری است، وجود داشته باشد از دانشگاه‌ها کمک گرفته یا فضایی به وجود می‌آوریم تا دانش آموختگان و دانشجویان خلاقیت‌های خود را ارزیابی کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست