پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۳۸
|
کد خبر: ۹۹۰
در بازی های آسیایی 2018 اندونزی؛

مه لقا جام بزرگ صاحب مدال برنز شد

سومین مدال بانوان کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا اندوزی توسط مه لقا جام بزرگ تیرانداز همدانی و دانشجوی بیومکانیک ورزشی دانشگاه بوعلی سینا در تفنگ سه وضعیت به دست آمد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، در چهارمین روز از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا امروز چهارشنبه 31 مرداد ، مسابقات تیراندازی سه وضعیت زنان برگزار شد که الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ برای کسب مدال مسابقه دادند.

در دور مقدماتی تیراندازی سه وضعیت، الهه احمدی چهارم شد و مه‌ لقا جام‌بزرگ به مقام ششم رسید و هر دو تیرانداز به فینال صعود کردند. در فینال شرایط به سود الهه احمدی پیش نرفت و در مقابل مه لقا جام بزرگ عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

در شرایطی که تیراندازان مغولستان این ماده را قبضه کرده بودند و در نهایت مقام های اول و دوم این بخش را کسب کردند ، مه لقا جام بزرگ تیرانداز همدانی و دانشجوی بیومکانیک ورزشی دانشگاه بوعلی سینا موفق شد پس از رقابت در 3 بخش نشسته، درازکش و ایستاده با امتیاز 441.2 به مقام سوم و مدال برنز برسد.

این مدال از سوی جام بزرگ، سومین مدال بانوان ورزشکار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا به شمار می رود به طوری که پیش از برنز جام بزرگ ، مرجان سلحضوری در پومسه یک نقره و زهرا کیانی نیز در تالو یک نشان نقره برای ایران به دست آورده بودند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی