پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۹۷
|
کد خبر: ۲۳۲۶
در اطلاعیه ای توسط روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا؛

جزئیات حواشی مراسم جشن هفته سراهای دانشجویی تشریح شد

در اطلاعیه ای توسط روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا، جزئیات حواشی مراسم جشن هفته سراهای دانشجویی تشریح شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا)، جشن هفته سراهای دانشجویی اردیبهشت هرسال همزمان با سایر دانشگاه های کشور، در دانشگاه بوعلی سینا نیز برگزار می گردد.

امسال با مجوز و تصویب در شورای فرهنگی دانشگاه، برگزاری نمایشگاه تولیدات دانشجویی، با توجه به نامگذاری رونق تولید، سرکشی به سراها و جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان، برگزاری مسابقات وزرشی و نهایتا مراسم تقدیر از اتاق های نمونه و سرپرستان نمونه در دستور برنامه‌های هفته سراهای دانشجویی قرار گرفت.

در نهایت برنامه‌های این هفته، روز 13 اردیبهشت 98، در سالن ورزشی اصلی دانشکده هنرومعماری، با حضور دانشجویان دختر و پسر برگزار شد.

بنا برتجربه سال های گذشته، از روزهای قبل از برگزاری این مراسم، برای حفظ نظم و انسجام برنامه، اقدام به فروش بلیط در بین دانشجویان شده و دانشجویان در نهایت با در دست داشتن بلیط‌های خود، حتی از ورودی‌های مجزا، در جایگاه مجزا برای دختران و پسران قرار گرفته و در این برنامه شرکت کردند.

این مراسم که برنامه اجرایی آن از قبل توسط مسؤولین حوزه دانشجویی بررسی و تأیید شده بود، طبق برنامه و بدون هیچگونه حاشیه ای در حال برگزاری بود، تا اینکه اپراتور صوت مراسم(که از بخش خصوصی در برنامه حضور داشت)، سهوا و خارج از برنامه، آهنگی دون شان فضای دانشگاه به مدت چند ثانیه را پخش و از با کلام بودن آهنگ(توسط خواننده غیرمجاز) نیز اظهار بی اطلاعی کرده است، که در پی پخش صدای یکی از خوانندگان غیرمجاز در ادامه این آهنگ، مسؤولین برنامه سریعا نسبت به قطع آن اقدام نموده و با اپراتور صوت نیز برخورد جدی کرده اند.

دانشگاه بوعلی سینا صریحا ضمن اظهار تأسف از وقوع این امر سهوی، به شدت این مطلب را محکوم نموده و با مسببین موضوع پس از بررسی دقیق مساله، برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است، مقطع کوتاهی از فیلم این برنامه، که توسط اشخاصی بدون رعایت موازین اخلاقی و حیثیت دانشگاه و با انگیزه نامعلوم ضبط و در فضای مجازی منتشر گردیده است؛ از منظر این دانشگاه این رفتار غیرمسوولانه، به شدت امری قبیح و غیراخلاقی تلقی می گردد و قطعا جایگاه و نام وزین دانشگاه بوعلی سینا را در مجامع داخلی و خارجی با مخاطره مواجه کرده و طبعا این موضوع از طریق مراجع قضایی و ذی‌ربط مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

گفتنی است در برخی از اظهارنظرها و داوری های غیرمنطقی، سعی شده با نیت خوانی غیرواقع، ناخواسته بودن این ماجرا را پنهان و مطلب را به امور دیگری ربط دهند، که دور از انصاف می باشد.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست