پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۷۷
|
کد خبر: ۱۱۸۱
مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلي سينا به بسنا گفت:

عمده مشكل سامانه تغذيه مربوط به بروزرساني نرم افزار بوده كه برطرف شده است

دكتر مهدي سخايي نيا در گفتگوی با بسنا، تصریح كرد: عمده مشكلات سامانه تغذيه دانشگاه در روزهای اخیر، مربوط به بروزرساني نرم افزار و دو منويي كردن سامانه بوده، كه برطرف شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۷

دكتر مهدي سخايي نيا، مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلي سينا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، تصریح كرد: عمده مشكلات سامانه تغذيه دانشگاه در روزهای اخیر، مربوط به بروزرساني نرم افزار و دو منويي كردن سامانه بوده، كه بر طرف شده است.

وي افزود: با توجه تغييرات اعمال شده در سامانه تغذيه، ايراداتي در نرم افزار جديد وجود داشته كه مورد بررسي قرار گرفته و با پیگیری های مکرر صورت گرفته بر طرف شده است.

دکتر سخائی نیا خاطرنشان کرد: اگرچه این نرم افزار پيش از اجرا تست شده است، اما برخي مشكلات در اجرا مشخص می شود كه بايد رفع شود.

وی در ادامه اظهار داشت: از ديگر مشكلاتي كه دانشجويان در سامانه تغذيه با آن مواجه هستند، نقص اطلاعات يا مشكل كاربري است، که لازم است این دسته از دانشجویان نسبت به تصحیح و تکمیل اطلاعات خود و برطرف نمودن مشکلات کاربری خود اقدام نمایند.

مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلي سينا در پايان در رابطه با سامانه خوابگاه ها نیز گفت: تاكنون مشكلي در خصوص سامانه خوابگاه ها به اداره فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه گزارش نشده، ولی در صورت بروز هرگونه ایراد احتمالی، مراتب قطعا پیگیری خواهد شد.

خبرنگار: مولوی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست