پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۶۹
|
کد خبر: ۱۲۰۸
دکتر فرشاد دشتی در گفتگو با بسنا اظهار کرد: صدور کارتهای دانشجویی بلافاصله پس از ثبت نام نهایی دانشجویان شروع شده و به صورت روزانه انجام شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

دکتر فرشاد دشتی مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار کرد: صدور کارت های دانشجویی دانشجویان جدیدالورود بلافاصله پس از ثبت نام نهایی دانشجویان شروع شده و به صورت روزانه انجام شده است.

وی افزود: کارت های دانشجویی پس از صدور در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، جهت تأیید و طی مراحل بعدی توزیع، به حراست دانشگاه تحویل گردید.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: از آنجایی که فرایند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود علاوه بر زمان تعیین شده قبلی، در طی هفته گذشته و هفته جاری نیز انجام شده است، صدور کارت های دانشجویان باقی مانده نیز همزمان به صورت روزانه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: از روز اول ثبت نام دانشجویان جدیدالورود تابحال، بیش از 3200 کارت دانشجویی صادر شده و به حراست دانشگاه تحویل گردیده است.

دکتر دشتی در نهایت تأکید کرد: پس از تأیید حراست دانشگاه، از همان روز های اولیه، کارت های دانشجویی صادرشده در محل دانشکده ها در حال توزیع می باشد و دانشجویان گرامی می توانند با مراجعه به دانشکده موردنظر، کارت دانشجویی خود را دریافت نمایند.

خبرنگار: مولوی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست