پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۰۹
|
کد خبر: ۱۲۲۶
مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اعلام کرد:

دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام لیگ فوتسال دانشجویان پسر

دکتر مهرداد عنبریان، آخرین مهلت ثبت نام لیگ فوتسال دانشجویان پسر، یادواره سردار شهید علی شمسی پور را دوشنبه 16 مهر اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

دکتر مهرداد عنبریان در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه در نظر دارد یک دوره مسابقه فوتسال به صورت دوره ای بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برگزار نماید.

وی افزود: از علاقمندان دعوت می­شود جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات به اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن های 08138381009 و 09381889208(آقای قاسمی) تماس حاصل نمایند.

وی خاظرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام لیگ فوتسال دانشجویان پسر، یادواره سردار شهید علی شمسی پور دوشنبه 16 مهر اعلام می باشد.

مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه تشریح کرد: از جمله شرایط عمومی شرکت در لیگ فوتسال دانشجویان پسر، یادواره سردار شهید شمسی پور می توان به مواردی از این دست اشاره کرد که افراد تیم متشکل از 12 نفر می باشد، مبلغ حق شرکت هر تیم یک میلیون ریال است، اعضای هر تیم می توانند از دانشکده های مختلف به صورت ترکیبی باشند.

عنبریان با اشاره به جوایز تیم ها تصریح کرد: جایزه تیم اول 25 میلیون ریال، جایزه تیم دوم 20 میلیون ریال و جایزه تیم سوم نیز 15 میلیون ریال تعیین شده است.

وی در نهایت تأکید کرد: مسابقات در صورت به حد نصاب رسیدن تیم ها ( 16 تیم) برگزار می شود و مدت مقرر برای ثبت نام نیز به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

خبرنگار: هزاوئی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی