پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۱۵
|
کد خبر: ۱۲۷۹
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

اعلام نتایج قبولی های قطعی ذخیره های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج قبولی های قطعی ذخیره های زیر گروه پزشکی و رشته دامپزشکی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به استقبال فراتر از انتظار داوطلبان زیر گروه پزشکی و رشته دامپزشکی پس از اعلام نتایج ذخیره های این مجموعه و به منظور رعایت عدالت و همچنین ارج نهادن به درخواست های عده کثیری از داوطلبان، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پس از جمع آوری فرم های شماره 15 پر شده توسط داوطلبان از واحدها اقدام به پردازش مجدد همه انتخاب های زیر گروه پزشکی و رشته دامپزشکی داوطلبان کرد.

دکتر شاهانی افزود: داوطلبانی که فرم شماره 15 را در مرحله اعلام ذخیره ها پر کرده بودند، در واقع برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی کرده بودند. بدین ترتیب با پردازش همه اولویت های انتخابی زیر مجموعه مذکور نتایج قطعی این مرحله استخراج شد و بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org اعلام شد.

وی گفت: عزیزانی که در این مرحله قبولی قطعی آنها در یکی از رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده، می توانند از روز سه شنبه 24 مهرماه لغایت یکشنبه 29 مهرماه به واحد دانشگاهی محل قبولی مراجعه کنند. همچنین داوطلبانی که در مرحله اعلام ذخیره اقدام به واریز شهریه کرده اند، چنانچه تمایل به تحصیل در رشته محل اعلامی جدید نداشته باشند دستور العملی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده که در اسرع وقت نسبت به استرداد شهریه آن ها اقدام کنند. عزیزانی هم که در محل جدیدی پذیرفته شده­ اند، طبق دستور العمل ابلاغی در صورتی که شهریه پرداخت کرده باشند، شهریه آن ها بین دو واحد جا به جا می شود.

دکتر شاهانی خاطرنشان کرد: برای مساعدت با داوطلبانی که پذیرفته نشده اند یا تمایل به تحصیل در رشته ای که پذیرفته شده اند، ندارند، سامانه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی(پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی) مجدداً از امروز دوشنبه 97/7/23 باز شد و تا ساعت 24 روز جمعه 97/7/27 برای انتخاب رشته داوطلبان باز خواهد بود. در این سامانه این مزیت وجود دارد که داوطلبان مستقل از گروه آزمایشی خود می توانند در هر یک از گروه های آزمایشی و حتی در چند گروه آزمایشی اقدام به انتخاب رشته کنند.

وی در پایان گفت: سامانه مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.bazresi.iau.ir/preazmoon آماده دریافت گزارش های داوطلبان و حل مشکلات احتمالی است.

خبرنگار: خزاعی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش