پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۹۴
|
کد خبر: ۱۴۳
حجت الاسلام رئیسی در مسجد دانشگاه بوعلی سینا؛

تمامی سلایق برای پیشرفت کشور تلاش کنند

تولیت آستان قدس رضوی در یادواره 400 شهید گردان 155 حضرت علی اصغر سپاه انصارالحسین(ع)، شهدای مدافع حرم و دو شهید گمنام دانشگاه بوعلی سینا، گفت: تمامی افراد با هر سلیقه و گرایشی باید برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی دوشنبه شب در یادواره شهدای گردان 155 سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مسجد دانشگاه بوعلی سینا، افزود: هیچ فرقی در بین احزاب برای کمک به پیشرفت کشور نیست.
وی ادامه داد: باید همه با هر سلیقه ای برای پیشرفت کشور تلاش کنند و بدانند که چند قطبی کردن جامعه به ضررمان است.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: هیچ نعمتی بالاتر از امامت، ولایت و کسی که پرچم دین را برافراشته نیست و اگر همه نعمت ها منهی ولایت را داشته باشیم، زندگی انسان فرقی با دیگر موجودات و حیات حیوانی و نباتی نخواهد داشت.
حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: انسانیت انسان در زندگی تحت ولایت معنا پیدا می کند و اگر حکومت ایران فاقد ولایت بود هیچ فرقی با دیگر حکومت های جهان نداشت.
وی اظهارکرد: ولی فقیه جامع شرایط، حرف خدا را می زند و حکومت او به مثابه جانشینی امام زمان(عج) است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هیچیک از امامان در سیره و روش خود با ظلم کنار نیامدند چراکه ضدیت با استکبار و ظلم، اساس دین مبین اسلام است.
وی افزود: روش برخورد با ظلم هرکدام از امامان متفاوت بود و گاهی آنها علنی و برخی مواقع مخفیانه در مقابل ظلم می ایستادند اما هیچکدام از امامان با ظلم کنار نیامدند چرا که ارزش ها هیچگاه تغییر نمی کند.
تولیت آستان قدس رضوی قانون اساسی را میراث مترقی امام راحل اعلام و اضافه کرد: آنچه که توسط رهبر معظم انقلاب انجام می شود استمرار راه امام خمینی (ره) است.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه باید از یادواره شهدا درس گرفت، افزود: راه و مسیر شهیدان 'ما می‌توانیم' است و این امر در صورت استفاده از نیروی انسانی و ظرفیت های موجود میسر می شود.
وی تاکید کرد: هماهنگونه که در مرزها افتخار آفریدیم می توانیم با تکیه بر توان ملی به اقتصاد کشور رونق دهیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست