پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۶۹
|
کد خبر: ۱۴۷۲
مهندس محمد هادی عسگری، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دبیران کانون های فرهنگی، تشکل ها و نشریات دانشجویی دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا)، مهندس محمد هادی عسگری، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دبیران کانون های فرهنگی، تشکل ها و نشریات دانشجویی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست هریک از فعالین فرهنگی به بیان مطالبات خود پرداختند و مشکلات کانون ها و تشکل های دانشجویی که در فعالیت آنها خلل ایجاد می کرد، را مطرح کردند.

از مهم ترین نکاتی که در این جلسه مطرح شد کمبود بودجه کانون های فرهنگی هنری، تشکل های دانشجویی و نشریات و همچنین روند غیر اصولی رأی گیری انتخابات کانون های فرهنگی هنری چند ماه اخیر بود که اکثریت فعالین فرهنگی در مورد این دو موضوع اتفاق نظر داشتند.

دیر مخابره شدن اخبار شهرستان ها، دخالت تشکل ها در امور مربوط به کانون های فرهنگی هنری، عدم صدور مجوز تشکیل کانون موسیقی، شفاف نبودن بودجه کانون ها و تشکل ها، شناخته نشدن کانون مهدویت به عنوان یک نهاد رسمی و عدم تشکیل جلسات همفکری در سطح کشور برای کمیته ناظر بر نشریات در یک سال گذشته از دیگر مشکلاتی بود که فعالین فرهنگی عنوان کردند.

خبرنگار: اشراقی

عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست