پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۹۹
|
کد خبر: ۱۸۸۸
طی مراسمی با حضور دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه، مدیران سابق و جدید حراست دانشگاه بوعلی سینا تکریم و معارفه شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در مراسم تکریم حسین حمدیه مدیر سابق و معارفه اصغر مولایی مروت مدیر جدید حراست دانشگاه بوعلی سینا که در سالن جلسات فجر برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حسین حمدیه در زمان تصدی مدیریت حراست، اظهار داشت: خوشبختانه حراست دانشگاه بوعلی سینا توانسته است ارتباط خوبی با اساتید و دانشجویان برقرار کند و نگاه خاص پدرانه‌ای که باید در مجموعه حراست وجود داشته‌باشد، به خوبی به چشم می خورد؛ اما امیدواریم این روابط که به بهبود روابط سازمانی کمک می‌کند، بیشتر شود.

وی ادامه داد: دانشگاه بوعلی سینا توانسته مرجعیت علمی خود در غرب کشور را به اثبات برساند که این امر جز با تلاش همه اعضای دانشگاه از جمله مسؤولان آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی حاصل نمی‌شد.

محمدی فر تاکید کرد: مبنای توسعه کشور نیروی انسانی است؛ اگر ما انسان متخصص و متعهد داشته باشیم، هیچ وقت نباید نگران کشور باشیم؛ و برای تربیت انسان‌های متعهد در درجه اول، به انسان‌های آگاه نیاز داریم.

وی اظهار داشت: ما در کشور و دانشگاه انسان‌های متعهد و‌آگاه داریم و به آن افتخار می‌کنیم؛ زیرساخت‌های فنی و ساختاری کشور باید با مسائل روز همخوانی داشته باشند و اگر فرزندانمان را آگاه و متعهد تربیت کنیم آنها را واکسینه کرده‌ایم و وظیفه ما تربیت همین نیروهای انسانی است.

در پایان مراسم، از زحمات حسین حمدیه در طول مدت تصدی مدیریت حراست تجلیل شد.

خبرنگار: میرزایی

عکس: حسن الفت


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست