پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۴۷
|
کد خبر: ۱۹۰۶
در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های منطقه ۴، که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، مقرر شد از ایمنی ناوگان حمل و نقل دانشجویی اطمینان حاصل شود و در جلب مشارکت بیشتر دانشجویان و تشکل ها به خصوص شوراهای صنفی رفاهی دانشجویان در حل و فصل مسائل و پیشبرد امور اهتمام ورزیده شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۷

دکتر نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا گفت: معاونین دانشجویی دانشگاه های منطقه ۴ با شرکت دانشگاه های استان های همدان، مرکزی، قم و قزوین، با هدف ارزیابی عملکرد نیمسال ۹۷۱، ابتکارات دانشگاه ها در حوزه دانشجویی و تبادل تجارب، مرور چالش ها و مشکلات و همچنین آمادگی برای نیمسال ۹۷۲ به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزارشد.

وی افزود: در این نشست، معاونین دانشجویی 16 دانشگاه منطقه، ضمن قدردانی از زحمات و بسته حمایت مالی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برای تأمین اقلام غذایی و امور تغذیه و سلف های دانشجویی بر استمرار این حمایت ها تأکید کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه، بر رصد آسیب های روانی و اجتماعی و در مورد همکاری بیشتر با مراکز مشاوره و نیز به کارگیری نیروهای تخصصی روان شناسی و مددکاری اجتماعی در مراکز مشاوره به خصوص در سراهای دانشجویی تأکید شد.

وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد از ایمنی ناوگان حمل و نقل دانشجویی اطمینان حاصل شود و در جلب مشارکت بیشتر دانشجویان و تشکل ها به خصوص شوراهای صنفی رفاهی دانشجویان در حل و فصل مسائل و پیشبرد امور اهتمام ورزیده شود.

نقدی بیان داشت: در این جلسه معاونین شرکت کننده، وضعیت انضباطی دانشگاه ها را تحلیل و بر استقلال کمیته های انضباطی و در عین حال برخورد قانونی و جدی با تخلفات تأکید کردند.

وی گفت: در پایان این نشست همچنین مقرر شد مدیران حوزه دانشجویی منطقه 4، شامل مدیران امور دانشجویی، مدیران تربیت بدنی و رؤسای مراکز مشاوره و سلامت به صورت منظم جلسات مشترک را به منظور هم افزایی داشته باشند.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: موسوی ستوده


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست