پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۱۶
|
کد خبر: ۲۰۱
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در جمع دانشجویان دانشکده کشاورزی:

مهندسان آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروزند

دکتر عروتی موفق در جشن روز مهندس ویژه دانشجویان دانشکده کشاورزی گفت: : این روزها مهندسی نیاز به رشته های جدید دارد و باید به نیازهای جامعه بپردازد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در جشن روز مهندس ویژه دانشجویان دانشکده کشاورزی گفت: دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا دارای 10 انجمن علمی دانشجویی است که این انجمن ها هرساله فعال بوده و فعالیت های آموزشی را انجام می دهند.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی و امکانات کم، که انجمن های علمی با آن روبه رو هستند، شاهد رشد روز افزون انجمن های علمی بوده ایم که در این بین سهم انجمن های علمی دانشکده کشاورزی بسیار زیاد است.

دکتر عروتی یادآور شد: در عرصه پیشرفت و دانش نوین کشاورزی، اساتید برجسته و صاحب نامی از دانشکده کشاورزی برخاسته و وارد عرصه های مهم شدند که از جمله نمونه های موفق آن می توان به دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد که از اساتید دانشکده شما می باشند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان و عرض تبریک دوباره به دانشجویان دانشکده کشاورزی خاطرنشان کرد: این روزها مهندسی نیاز به رشته های جدید دارد و باید به نیازهای جامعه بپردازد که از جمله آنها می توان از مهندسی ساختن قلب سالم و حال خوب در تولیدات کشاورزی و غذایی یاد کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو